28 sept 2011

ULTIMOI FIN DE SEMANA CON BUEN SABOR DE BOCA

El sábado amaneció nublado pero allí estábamos todos con nuestras mejores caras dispuestos a disfrutar del último fin de semana de voluntariado en Cíes de esta temporada. No había previsión de lluvias asÍ que muchos de nosotros ya íbamos pensando en los chapuzones que nos íbamos a dar.

Después de montar las tiendas y comer empezamos las actividades de voluntariado medioambiental del Concello de Vigo. Esta vez era darle una limpieza a fondo de toda la isla. Para eso nos dividimos en dos grupos y nos centramos la tarde del sábado en la limpieza de los caminos. Aprovechamos las rutas para ir comentando los distintos ecosistemas de las islas y disfrutar de las espectaculares vistas que hay desde los distintos miradores. Nos hicimos las cuatro rutas de senderismo marcadas por el Parque Nacional, ya que aunque íbamos limpiando los caminos también aprovechamos para conocer partes de la isla que no son muy visitadas, como la furna que se puede ver en la ruta del Faro do Peito.

A última hora de la tarde ya empezó a cerrarse un poco el día y decidimos bajar al Camping. Menos mal porque ya casi llegando nos empezó a chuviscar, asique nos dimos una duchita caliente y cenamos uno de los menús que nos ofrece el Camping al programa Camiño a Camiño.

Al día siguiente nos dedicamos a limpiar las playas. Volvimos a dividirnos en dos grupos. La idea era que unos fueran por la Playa de Nosa Señora, playa dos Viños y empezaran por la parte sur de la playa de Rodas, mientras que el otro grupo se acercó hasta la Playa de Figueiras, Playas de Muxieiro y la parte Norte de la Playa de Rodas. Nos encontramos a la altura del puesto de Cruz Roja y ya nos fuimos juntos hasta el camping.

Por los alrededores del restaurante de Rodas uno de nosotros nos encontramos un vaso tirado en la arena y lo llevaron al restaurante. En agradecimiento nos dieron una bebida isotónica bien fresquita para continuar esta altruista labor.

Después de la noche lluviosa que pasamos no nos lo podíamos creer, el domingo amaneció con un sol radiante y un calor que ya nos gustaría que hiciera este agosto.

Acabamos agotados por el calor pero aun nos quedaban fuerzas para coger nuestras cosas y disfrutar de los últimos días de playa de este año.

También aprovechamos este fin de semana para comentar las actividades de Camiño a Camiño de Otoño. Hay alguna que otra novedad así que esperamos veros a todos esta nueva edición y en todas las que vengan.

"Lume no mar"

Levo dous días nas illas e ainda non entendo coma sendo de Vigo non visitara nunca esta maravilla da natureza, pero agora gracias o programa Camiño a Camiño estou tendo a oportunidade de coñecer esto a fondo.

O primeiro día nada mais chegar con Antía (a monitora do Concello) que por certo e unha rapaza moi amabel, atenta e a que me está axudando a disfrutar de todo isto, xa que e unha guía excelente que gracias aos seus coñecementos de toda a natureza, estame axudando a disfrutar moito mais a fondo de todo isto. Documentoume da sua propia colleita de toda a natureza bioloxica terreste e mariña, fauna e flora, etc., e así empapaste mais a fondo do pouquiño que ata agora e podido ollar.

Levo dous dias e as tardes gústame ir a praia a ler, e a verdade é que a forma de ler, totalmente aillado e só na praia xa que nas duas tardes, estiven totalmente solo na praia Estes dias nas illas estamos 12 persoas en total, e 11 son traballadores, estou eu só no camping e a paz que se respira e alucinante. A eso das nove da noite subo ata a ponte a ollar o anoitecer e a verdade non teño palabras para describilo, parece mesmo lume no mar.

¡Ah! o traballo…. A verdade empecei hoxe pola mañá e as tardes as temos libres. O que fixen foi ir recollendo cabuxas e papeis polas rutas da illa norte e a verdade un dez en civismo para toda a cidadanía que visita as Cíes xa que estan limpísimas e iso que por razones obvias non hai papeleras nas illas. Cheguei limpando ata o Alto do Príncipe e sentéime na silla da raíña unha hora a contemplar a paisaxe. A bruma da mañá dáballe as illas un toque perfecto, para un cadro. Despois, grazas a limpeza que todos conseguides ó visitar as illas sobróume tempo para estar media hora ollando dende a ponte a Lagoa dos Nenos, con toda a variedade de especies que a marea baixa deixa ver.

Ainda non tiven tempo de subir ao faro, ¿O creedes? …. Mañán mais….